Notice: Use of undefined constant DS - assumed 'DS' in /home/selko/budindustrial.com.ua/www/templates/siteground-j16-29/html/com_content/article/default.php on line 71

Своя спецтехника. Строительство дорог Киев. Уступаем в цене при больших объемах.

Контактное лицо: Слободянюк Ольга Вікторівна
Електронна адреса:Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Телефоны: (044)209-85-70 Моб.: (067)401-38-85
Факс: (044)460-93-86
Адрес: вул. Галицька, 7а, офіс 143, Киев, Украина, 04123

Дорожні покриття


Виробництво тротуарної плитки - завдання не лише технологічна, мета якої створити міцне морозостійке покриття тротуарів і мостових. З цим завданням можна впоратися і з допомогою асфальту. Але асфальт - це панцир, крізь який вода не проходить. У кращому випадку вона збирається в зливової каналізації і ці каламутні потоки з доріг потрібно гнати по трубах великого діаметру на багато кілометрів за місто. У той же час грунтові води під містом не отримують припливу нової дощової води - природний водообмін між поверхневими і грунтовими водами порушується. Щоб штучна міське середовище функціонувала максимально наближено до природного, міські стоки повинні бути розділені. Адже навчилися ж ми відокремлювати каналізаційні стоки від інших. Потрібно, щоб вода з автомийок, наприклад, або з-під бензоколонок теж збиралася в колектор і відводилася в очисні споруди, і тільки потім потрапляла в грунт або поверталася по замкнутому циклу для використання в технічних цілях. Так само повинні циркулювати стічні води з промзон, транспортних баз і залізничних депо. Стічні води з міських дворів, садів, парків, з пішохідних доріжок і площ можуть просочуватися в грунт, поповнюючи грунтові води. Саме такими міркуваннями керувалися раніше й керуються зараз виробники штучних дорожніх покриттів. Бруківка, якій викладають міські площі, - найоптимальніший матеріал для підтримки природного виру і водостоку. Виробники тротуарної плитки також мають на меті забезпечити проходження води углиб крізь покриття.

Технології укладання і властивості дорожніх покриттів

Розроблено спеціальні технології укладання плитки, в яких є одна загальна вимога - плитка не повинна укладатися занадто щільно, щоб вода стікала по швах у грунт. Але є й інші вимоги. По-перше, підоснова покриття з плиток повинна складатися з водоаккумулірующіх матеріалів, щоб в сильну зливу впродовж багатьох годин матеріал був здатний накопичувати вологу, а не пропускати її крізь себе, як крізь сито, вимиваючи з складу грунту заодно і дрібні частинки.

По-друге, вони повинні бути досить жорсткими, якщо мова йде про площі або автошляхах, щоб витримувати тиск автомобілів. По-третє, бажано, щоб матеріали під плиткою мали властивістю утримувати та виводити забруднюючі речовини з води, проникаючої крізь дорожнє покриття. Цими властивостями в повній мірі володіють грануляти, зв'язані цементом і пористий асфальт. Коли кількість води велике, і тротуар вже водонасичено, воду повинна вбирати основа і підоснова.

Традиційні тротуари підстелити сипучими матеріалами, які в загальному справляються із завданням утримання якоїсь кількості вологи на певний час. Правда, якщо шви між плитками не закладені цементним розчином. Якщо міська влада серйозно ставляться до водо-і воздухорегулірованію в місті, то вони роблять все, щоб технології укладання дорожніх покриттів дотримувалися неухильно. Ми всі знаємо, як важко дихати випарами з асфальту після дощу в спекотний літній день. І зовсім інше самопочуття буде на викладеної бруківкою площі або на тротуарі, вистелене плиткою.